Friday, January 30, 2009

sUnYI laGi..

huuuuu....sunYi lagi...hari ni je aku bagun lewat sikit heee semalam tido lewat ckit...aku belum serapan lagi ni hee salalunya aku brunch ja heee save bajet katakan...setuju x?korang jangan ikut cara aku yee nt xpasal2 korang kena gastrik hu sakit...wa cakap luuu

tapi tu la...time tido xigt dunia sampai SUBUH pun xsolat huuu nyesal aku..YawaKaS..YawaKaS...
karang ni aku rasa bosan n sunYi sangat2 huuu xtau lagi nk plan buat apa...dala semalam kalah men futsal pagi ni sakit plak kaki huuu...

SunYi...SunYi...semua member aku da cow ntah p mna...aku seorang jela dalam blk ni....huu
pas ni plan aku nk men tagged or ym kot...2pon klu gud mod...

spa2 yg baca blog ni tolong aku bagi hilang SunYi tu yer ble x???

1 comment:

  1. sunyi???? layan jak la sunyi tu... it okey klu we feel lonley sometimes...

    ReplyDelete