Friday, January 30, 2009

CUTI UM

Nak tau tak...ni sempena chinese new year ni UM bagi cuti seminggu huu..BOSAN tul..da la semua member da balik kampung masing-masing aku plak masih duk tinggal kat hostel kolej kediaman kelima ngan beberapa member yang senasib dengan aku..

sebenarnya aku ni datang dari jauh nuh dari negeri di bawah bayu..datang kesini untuk menuntut ilmu bukan mencari keseronokan tapi manusia tetap manusia yang akan sentiasa mencari keseronokan didalam hidup terutamanya umor remaja ni heee..tapi aku tetap ingat akan pesanan ibubapa aku hee anak baik konon,,,

cuti ni aku banyak bergaul ngan pelajar-pelajar asing just diaorang yang ada nak buat camana lg..kn...

apa2pon i'm hapy been here n i hope n wish tomorrow day better than today amin.....

No comments:

Post a Comment